زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 7:21 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم
آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 245
نویسنده پیام
sangriz آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 16 /6 /1396
مزایای استفاده از سایت های خرید و فروش آنلاین

شاید چند سال کسی فکرش را نمی کرد که تکنولوژی اطلاعات به این سرعت پیشرفت کند و با ایجاد شبکه های کامپیوتری و توسعه اینترنت به سراسر جهان این شبکه به جزئی از زندگی انسانها در بیاید و در این چند سال در ایران که نسبت به کشورهای دیگر در استفاده از این نوع شبکه(اینترنت) و تکنولوژی های ارتباطی دارای عقب ماندگی بود به این سرعت از این شبکه سراسری و همچنین تکنولوژی های دسترسی به آن اینگونه استقبال شود.
شاید از مهم ترین دلایلی که باعث استقبال از اینترنت و خدماتی که از طریق آن ارائه میشود بتوان به کاهش هزینه،دسترسی نامحدود در هر زمان و مکان،صرفه جویی در زمان،ارتباط راحتتر و مزایای دیگر اشاره کرد.
همه این موارد باعث شد که در خرید و فروش سنتی و همچنین معرفی کالا و خدمات تغییرات زیادی بیفتد به این صورت که شما فقط با داشتن یک راه ارتباطی که بتوانید به اینترنت وصل شوید کافی است که به سایت های خرید و فروش آنلاین وصل شوید تا بتوانید به تعداد زیادی آگهی رایگان که در این از سایت ها درج میشود دسترسی داشته باشید.
شاید درج تبلیغات رایگان در این گونه از سایت ها که ساده است در هیچگونه از آگهی های چاپی امکان آن را نداشته باشید چون امکاناتی که به شما برای ویرایش و نمایش هرچه بیشتر آگهی می دهددر آگهی های چاپی قابل دسترسی نیست.
اینگونه از سایت ها نوید خدمات بهتر در عرصه خرید و فروش کالای نو و دست دوم را می دهند و اینکه حال افراد با امکان بیشتری می توانند به دنبال خرید کالاهای متنوع ارائه شده در اینگونه از سایت ها بپردازند و یا می توانند کالای خود را به تعداد کاربران بیشتری نمایش بدهند تا بتوانند با کمترین هزینه و در سریعترین زمان کالای خود را به فروش برسانند.


امضای کاربر : درج آگهی رایگان
پنجشنبه 16 شهریور 1396 - 13:46
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
wikiooz آفلاین




ارسال‌ها : 2
عضویت: 1 /8 /1396

پاسخ : 1 RE مزایای استفاده از سایت های خرید و فروش آنلاین

عالی بود


امضای کاربر : قفسه فروشگاهی تجهیزات فروشگاهی طراحی هایپر مارکت تست فوتبال retail iran دستگاه جت پرینتر دستگاه سیل وکیوم چرم
دوشنبه 01 آبان 1396 - 11:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | مزایای استفاده از سایت های خرید و فروش آنلاین | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS