loading...
کتاب من | دانلود جدید ترین کتاب ها، رمان های عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 362 جمعه 05 آذر 1395 نظرات (0)

نام کتاب : تریتیکاله

نویسنده : فاطمه پیرهادی

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 133

فرمت کتاب : پی دی اف

حجم فایل : 818 کیلوبایت

خلاصه و معرفی کتاب:

در این دانشکده هرکس پی یک چیز می‌گردد

یکی در پشت میز و ، دیگری هم رفته تا آرنج در جامیز می‌گردد

یکی در جستجوی مدرک است و دیگری نوشابه یا تک تک

یکی هم جیب‌ها را در پی فندک، برای کارهای «جیز» می‌گردد

در این دانشکده خواهر- برادرها جدا هستند و در تفکیک

ولی بهنام با مریم، و شیوا با برادرزاده‌ی پرویز می‌گردد

ز تفکیک کلاس درس‌ها گفتم، ولی آخر

چه قانونی برای حکم کردن در پی استادهای هیز می‌گردد؟

اگر من برگ بودم، هر کلاسی یک درخت اینجا

چنان می‌ریختم از شاخه که فصل بهار از غصه‌ها پائیز می‌گردد

در اینجا کل شاگردان، به یک اصل اتکا دارند

که ذهن از خاک خوردن‌های بی‌اندازه، حاصلخیز می‌گردد

به پایان روزهای ترم، اینجا محشری برپاست

که هرکس در پی یک جزوه با خط درشت و نکته‌های ریز می‌گردد

چه مصرع‌های سرخی از قلم جوشیده بر کاغذ

زبان، از حرف خوردن‌های پی در پی،

در آخر

                                 تیز می‌گردد!


 دانلود نسخه اصلی: |دانلود از پیکو فایل|

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبسایت کتاب من، از قالب جدید خود رونمایی کرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 976
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 344
  • آی پی امروز : 317
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 4,268
  • باردید دیروز : 348
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,616
  • بازدید ماه : 4,616
  • بازدید سال : 357,584
  • بازدید کلی : 4,142,384