loading...
کتاب من | دانلود جدید ترین کتاب ها، رمان های عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 681 چهارشنبه 30 فروردین 1396 نظرات (0)

نام رمان : اعدام یا انتقام

نویسنده : شیوا بادی

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 923

فرمت کتاب : پی دی اف

حجم فایل : 2.8 مگابایت

خلاصه ومعرفی کتاب:

ابتدای داستان در مورد دو زوجه، دو زوجی که هر کدوم عاشق همسرشون هستن!

ولی با یه تصادف، همسر یکی از این زوج ها از بین میره و اون سه نفر دیگه رو تو مسیر هم قرار میده!

علی راضی به رضایت نمیشه، تنها حرفی که روی زبونشه، قصاصه!

و اینکه سهیل باید تاوان کاری که کرده رو پس بده! قانون باید اونو مجازات کنه!

حکم دادگاه، اعدامه!

اعدام سهیل!

بهارم که عاشق سهیل همسرشه، هر کاری میکنه تا از علی رضایت بگیره حتی …… در بخشی از متن این کتاب می خوانید:

همون موقع بود که کم کم بهش علاقه مند شدم، عاشقش شدم!

اونم عاشقم شد، اومدو بهم پیشنهاد دوستی داد برای آشنایی بیشتر!

خیلی از دختر ها از اینکه پسر شیطونو دختر بازیه میگفتن، ولی من هیچ وقت ازش چیز بدی ندیدم، همیشه بهم احترام گذاشته بود و حد خودشو میدونست!

پیشنهادشو قبول کردم، کم کم برای رفت و آمد با هم با اتوبوس از نراق میومدیم تهران!


 دانلود نسخه اصلی: |دانلود از پیکو فایل| , |دانلود از تلگرام|

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبسایت کتاب من، از قالب جدید خود رونمایی کرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 976
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 344
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 1,041
  • باردید دیروز : 1,363
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,041
  • بازدید ماه : 41,250
  • بازدید سال : 252,835
  • بازدید کلی : 4,037,635