loading...
کتاب من | دانلود جدید ترین کتاب ها، رمان های عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 582 چهارشنبه 28 تیر 1396 نظرات (0)

نام رمان : پرستار من

نویسنده : ناشناس

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 560

فرمت کتاب : پی دی اف

حجم فایل : 2.6 مگابایت

خلاصه و معرفی کتاب:

رمان پرستار من درباره دختری است که زندگیش پر از پستی و بلندی هست، بر اثر یه اتفاق همه‌ی زندگیش تغییر می کند، شاید به سوی خوشبختی میرود، شاید هم... در بخشی از کتاب می‌خوانیم: تند تند راه می‌رفتم و با خودم حرف می‌زدم. از کاری که می‌خواستم انجام بدم مطمئن نبودم، یعنی برام خطری نداره؟ زندگیم چی؟ زندگیم و سرنوشتم رو با دستای خودم خراب نمی‌کنم؟ خدایا این کاری که می خوام انجام بدم برای دل مادریه که از غصه فرزندش افسرده شده. خدای مهربونم تو همه یار و یاور من، تو این دنیایی... کمکم کن من راهنمایی ندارم تو این راه تاریکی که قدم گذاشتم تنهام نذار". از ترس و دلهره دستام یخ کرده بود. همیشه همین طور بود وقتی زیادی استرس داشتم قلبم تو دهنم بود. رسیدم به در خونه... نگاهی به ساختمان کردم. سه طبقه بود، بزرگ و مجللی. همون جوری که لیلا جون تعریف کرده بود. عین قصر می‌درخشید. یعنی این خونه فقط ماله پسرشه؟


 دانلود نسخه اصلی: |دانلود از پیکو فایل| , |دانلود از تلگرام|

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبسایت کتاب من، از قالب جدید خود رونمایی کرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 976
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 344
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 202
  • بازدید امروز : 738
  • باردید دیروز : 417
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,088
  • بازدید ماه : 6,088
  • بازدید سال : 359,056
  • بازدید کلی : 4,143,856