loading...
کتاب من | دانلود جدید ترین کتاب ها، رمان های عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
hamed بازدید : 1261 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (0)

Lab Haie Saket دانلود رمان لب های ساکت | فرشته بیگدلی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل)

1 دانلود رمان لب های ساکت | فرشته بیگدلی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : لب های ساکت

2 دانلود رمان لب های ساکت | فرشته بیگدلی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : فرشته بیگدلی کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان لب های ساکت | فرشته بیگدلی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب : ۳٫۰ (پی دی اف) – ۰٫۲ (پرنیان) – ۰٫۸ (کتابچه) – ۰٫۲ (ePub) – اندروید ۰٫۸ (APK)

11 دانلود رمان لب های ساکت | فرشته بیگدلی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK

4 دانلود رمان لب های ساکت | فرشته بیگدلی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۳۰۱

14 دانلود رمان لب های ساکت | فرشته بیگدلی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

دلارام دختریِ که کودکی و نوجوانی شاد و پر هیجانی داشته اما به دلیل اتفاقاتی که در دوران نوجوانی براش میوفته به دختری منزوی و افسرده تبدیل میشه که در ۲۵ سالگی فقط به دنبال تنهاییِ و به شدت از جامعه و محیط خارج از منزل فراریه. اما دلیل این رفتار چیه ؟ چه چیزی باعث شده که دختری سرحال به آدمی درون گرا تبدیل بشه ؟
رامتین هم پسر ۳۲ سالۀ داستانِ که توی یه خانواده پر جمعیت با تربیتی که زیر نظر پدربزرگش بوده بزرگ شده با روحیه ای شاد و شیطون اما بعد از مرگ پدربزرگش وارد ماجرایی می شه…

5 دانلود رمان لب های ساکت | فرشته بیگدلی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB (کتاب اندروید و آیفون) – APK (اندروید)

6 دانلود رمان لب های ساکت | فرشته بیگدلی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) پسورد : www.98ia.com

7 دانلود رمان لب های ساکت | فرشته بیگدلی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) منبع : wWw.98iA.Com

11 دانلود رمان لب های ساکت | فرشته بیگدلی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) با تشکر از فرشته بیگدلی عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

pdf دانلود رمان لب های ساکت | فرشته بیگدلی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان لب های ساکت | فرشته بیگدلی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

jar2 دانلود رمان لب های ساکت | فرشته بیگدلی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

epub دانلود رمان لب های ساکت | فرشته بیگدلی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

android دانلود رمان لب های ساکت | فرشته بیگدلی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

21 دانلود رمان لب های ساکت | فرشته بیگدلی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قسمتی از متن رمان :

دلارام :
یه در باز… صدا می یومد، احساس می کردم یکی به کمک احتیاج داره. دوربین توی دستم می لرزید، درو بیشتر باز کردم. تاریک بود، چشمامو ریز کردم که جلوی پاهامو ببینم، صدا بیشتر شده بود، از طبقه پایین نور کمی باعث شده بود سقف روشن باشه. خم شدم، پایین رو نگاه کردم. نباید نگاه می کردم … نبض شقیقم شروع کرد به زدن … قلبم داشت از سینه ام بیرون می زد. پاهام سست شده بودن، دستمو به نردها گرفتم تا نیوفتم، سرم گیج می رفت. به زور چند تا پله پایین رفتم … با دست لرزون دوربینو بالا آوردم و لنزشو تنظیم کردم. دکمه عکس برداری رو فشار دادم . با صدای فلاشِ دوربین بالا رو نگاه کرد … چشمام باز مونده بود و نمی تونستم نفس بکشم … با حرکتش سریع نرده رو گرفتم و با پاهای بی جون پله ها رو بالا رفتم …یه پله رو ندیدم، سر خوردم … با دست راستم دیوارو چنگ زدم … دستم چپمو به نرده کشیدم و قفل شدم … پاهام می سوخت … بلند شدم … وقت نبود … می دویدم … خدایا کمک … نجاتم بده … از در خونه بیرون زدم و به سمت خیابون دویدم … شالم به کیفم گیر کرده بود … موهام روی صورتم پخش شده بودن … دوربینِ تویِ دستمو داخل کیفم گذاشتم … تو همون حالت زیپشو بستم… بازم به عقب نگاه کردم … جلوی چشمامو نمی دیدم و همه چی تار شده بود … اشکم در اومد … کسی نبود … به زانوم نگاه کردم … می سوخت … شلوارم پاره شده بود …خم شدم … اکسیژن … می خواستم … به زور نفس نفس می زدم … دستمو روی قفسه ی سینه ام گذاشتم بلکه بتونم قلبمو آروم کنم شالم رو مرتب کردم… گلوم می سوخت … یه دست محکم روی شونم نشست … وحشت زده به عقب برگشتم… .
پریدم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبسایت کتاب من، از قالب جدید خود رونمایی کرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 976
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 344
  • آی پی امروز : 180
  • آی پی دیروز : 455
  • بازدید امروز : 2,542
  • باردید دیروز : 2,811
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 10,703
  • بازدید ماه : 10,703
  • بازدید سال : 363,671
  • بازدید کلی : 4,148,471