loading...
کتاب من | دانلود جدید ترین کتاب ها، رمان های عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
hamed بازدید : 582 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

Har Eshtebahi Eshgh Nist دانلود رمان هر اشتباهی عشق نیست | س اكبري کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل)

1 دانلود رمان هر اشتباهی عشق نیست | س اكبري کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : هر اشتباهی عشق نیست

2 دانلود رمان هر اشتباهی عشق نیست | س اكبري کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : س اکبری کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان هر اشتباهی عشق نیست | س اكبري کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب : ۳٫۷ (پی دی اف) – ۰٫۳ (پرنیان) – ۰٫۹ (کتابچه) – ۰٫۳ (ePub) – اندروید ۰٫۸ (APK)

11 دانلود رمان هر اشتباهی عشق نیست | س اكبري کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK

4 دانلود رمان هر اشتباهی عشق نیست | س اكبري کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۳۹۰

14 دانلود رمان هر اشتباهی عشق نیست | س اكبري کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

این رمان قصد داره تفاوت عشق و هوس رو به تصویر بکشه.
رمان از زندگی دختری به نام آنیتسا … یه دختر نوجوون شروع میشه.
که زیاد غم و شادی روزگار رو نچشیده … توی خانواده مرفه بزرگ شده مادری دیندار و پدری با طرز فکر متفاوت …
و درگیر تعصب خونواده میشه که به دلائلی می خوان آنیتسا ازدواج کنه.
آنی از خونه فرار می کنه ولی از اونجائی که به سختی عادت نداره دیری نمی گذره که بر می گرده و تن می ده به خواسته خانوادش … ولی …

5 دانلود رمان هر اشتباهی عشق نیست | س اكبري کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB (کتاب اندروید و آیفون) – APK (اندروید)

6 دانلود رمان هر اشتباهی عشق نیست | س اكبري کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) پسورد : www.98ia.com

7 دانلود رمان هر اشتباهی عشق نیست | س اكبري کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) منبع : wWw.98iA.Com

11 دانلود رمان هر اشتباهی عشق نیست | س اكبري کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) با تشکر از س اکبری عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

pdf دانلود رمان هر اشتباهی عشق نیست | س اكبري کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان هر اشتباهی عشق نیست | س اكبري کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

jar2 دانلود رمان هر اشتباهی عشق نیست | س اكبري کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

epub دانلود رمان هر اشتباهی عشق نیست | س اكبري کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

android دانلود رمان هر اشتباهی عشق نیست | س اكبري کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

21 دانلود رمان هر اشتباهی عشق نیست | س اكبري کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قسمتی از متن رمان :

آنیتسا
چشام و به زحمت باز کردم …هنوز توی جنگل بودم …سرد بود اما صدای جیغ ( نامی که به جغد نسبت داده بودم ) و که شنیدم دلم گرم شد…
با کمک دستام از تخت برگی خودم پا شدم … رفتم بیرون کلبه یه نگاهی به جیغ انداختم ….حالش خوب بود و مثه همیشه با اون چشای درشتش نگام کرد … یه سری تکون داد و بالهاش و بهم زد …
سرم و رو به آسمون بردم…وای چه نور قشنگی بود …نه می سوزوند نه سرد بود… متعادل همونطور که می خواستم…. با ناله قدم برمی داشتم…
این روز چهارم بود که ذره ای غذا نخورده بودم… تمام کنسروائی که از خونه آورده بودم دخلش اومده بود…
بابام کارتام رو مسدود کرده بود …
گوشی بیتا هم خاموش بود …الانم که کلا گوشیم شارژ تموم کرده بود …روی اینکه از کسی پول قرض کنم و نداشتم… باید قوی می بودم …
باید بهشون ثابت می کردم اما دیگه …
خودم و با خوردن توتای درختی و آب سرپا نگه داشتم …صدای واغ و ووغ شکمم واسم عادی شده بود… اما ضعف بدنم اصلا عادی نبود هر ثانیه که می گذشت احساس می کردم دارم به مرگ نزدیکتر میشم …
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبسایت کتاب من، از قالب جدید خود رونمایی کرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 976
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 344
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 196
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 728
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 353,052
  • بازدید کلی : 4,137,852