loading...
کتاب من | دانلود جدید ترین کتاب ها، رمان های عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
hamed بازدید : 356 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

In Kelisheh Ta Kei Edame Darad دانلود رمان این کلیشه تا کی ادامه دارد | .RAHA. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل)

1 دانلود رمان این کلیشه تا کی ادامه دارد | .RAHA. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : این کلیشه تا کی ادامه دارد

2 دانلود رمان این کلیشه تا کی ادامه دارد | .RAHA. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : .RAHA. کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان این کلیشه تا کی ادامه دارد | .RAHA. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب : ۰٫۶ (پی دی اف) – ۰٫۱ (پرنیان) – ۰٫۶ (کتابچه) – ۰٫۱ (ePub) – اندروید ۰٫۶ (APK)

11 دانلود رمان این کلیشه تا کی ادامه دارد | .RAHA. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK

4 دانلود رمان این کلیشه تا کی ادامه دارد | .RAHA. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۵۷

14 دانلود رمان این کلیشه تا کی ادامه دارد | .RAHA. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

درگیری ذهنی یک انسان از عشق!
عشقش را فراموش میکند و ماجرایی را تعریف میکند که زندگی اش را دچار خلا کرده …
میخواهد رها شود از همه چیز… پشت کند به خیلی ها… پشت کند به خودش و آینده اش…

5 دانلود رمان این کلیشه تا کی ادامه دارد | .RAHA. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB (کتاب اندروید و آیفون) – APK (اندروید)

6 دانلود رمان این کلیشه تا کی ادامه دارد | .RAHA. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) پسورد : www.98ia.com

7 دانلود رمان این کلیشه تا کی ادامه دارد | .RAHA. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) منبع : wWw.98iA.Com

11 دانلود رمان این کلیشه تا کی ادامه دارد | .RAHA. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) با تشکر از .RAHA. عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

pdf دانلود رمان این کلیشه تا کی ادامه دارد | .RAHA. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان این کلیشه تا کی ادامه دارد | .RAHA. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

jar2 دانلود رمان این کلیشه تا کی ادامه دارد | .RAHA. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

epub دانلود رمان این کلیشه تا کی ادامه دارد | .RAHA. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

android دانلود رمان این کلیشه تا کی ادامه دارد | .RAHA. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

21 دانلود رمان این کلیشه تا کی ادامه دارد | .RAHA. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قسمتی از متن رمان :

سال هاپیش چشم های ِ مشکی اش!
یادم نمی آید از کجا شروع شد!
امروز؟دیروز؟یا سال ها پیش ؟
دیوارهای کاهگلی و بوی غذاهایی که درکوچه پیچیده شده بود و نمیدانستی از کدام خانه می آید..صدای چرخ های ِ دوچرخه اش بر روی ِ سنگ فرش ِ کوچه هنوز در ذهنم است…دخترکی لاغر و کوتاه با پیراهنی صورتی و شلواری همرنگ ِ پیراهنش،موهایِ قهوه ای اش تا شانه اش میرسید و با چشم های مشکی اش به من نگاه میکرد و من محو ِ تماشای ِ معصومیتش سر ِ کوچه شان ایستاده بودم …بچه ای چشم مشکی با صورتی کشید و لبانی کوچک که داشت میخندید…به من؟ همان جا بود که محو ِ شیرینی اش شدم..چند ساله بود؟ شش ساله میخورد…صدایم که زدند رویم را برگرداندم و او…رفت… دیگر ندیدمش برگشتم نبود ولی رد ِ نگاهش را میدیدم….او دخترک ِ شش ساله ی ِ معصوم ِ روزهای جوانی ام بود…
امروز که به آن روزها برمیگردم نه پشیمانم نه افسوس میخورم من عاشق نبودم مگر میشود عاشق دخترکی شش ساله شد؟ من جذب ِ چشمانش شده بودم…جذب آن معصومیت ِ نگاهش ولی نمیشود بهانه آورد..تمامِ بچه ها معصوم بودند…از ان روز همان دوچرخه یادم ماند و همان چشم های ِ مشکی زندگی ام را میکردم و کاری به کسی نداشتم..من غرق در مشغولیات ِزندگی ام بودم غرق در روزمرگی هایم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبسایت کتاب من، از قالب جدید خود رونمایی کرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 976
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 344
  • آی پی امروز : 322
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 4,303
  • باردید دیروز : 348
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,651
  • بازدید ماه : 4,651
  • بازدید سال : 357,619
  • بازدید کلی : 4,142,419