loading...
کتاب من | دانلود جدید ترین کتاب ها، رمان های عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
hamed بازدید : 1298 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (0)

Atashe Eshghe Man دانلود رمان آتش عشق من |  گيسوي پاييز کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل)

1 دانلود رمان آتش عشق من |  گيسوي پاييز کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : آتش عشق من

2 دانلود رمان آتش عشق من |  گيسوي پاييز کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : گیسوی پاییز کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان آتش عشق من |  گيسوي پاييز کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب : ۱٫۳ (پی دی اف) – ۰٫۱ (پرنیان) – ۰٫۷ (کتابچه) – ۰٫۱ (ePub) – اندروید ۰٫۷ (APK)

11 دانلود رمان آتش عشق من |  گيسوي پاييز کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK

4 دانلود رمان آتش عشق من |  گيسوي پاييز کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۱۲۰

14 دانلود رمان آتش عشق من |  گيسوي پاييز کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

داستان آتش عشق من درباره ی دختریه که تو زندگیش ضربه می خوره ولی سعی می کنه راهش رو ادامه بده و بشه همون آدم سابق با تجربه های جدید و خدا هم یه آدم خوب رو سر راهش قرار میده . داستان از زبون تمنا و مهبد گفته میشه.

5 دانلود رمان آتش عشق من |  گيسوي پاييز کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB (کتاب اندروید و آیفون) – APK (اندروید)

6 دانلود رمان آتش عشق من |  گيسوي پاييز کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) پسورد : www.98ia.com

7 دانلود رمان آتش عشق من |  گيسوي پاييز کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) منبع : wWw.98iA.Com

11 دانلود رمان آتش عشق من |  گيسوي پاييز کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) با تشکر از گیسوی پاییز عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

pdf دانلود رمان آتش عشق من |  گيسوي پاييز کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان آتش عشق من |  گيسوي پاييز کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

jar2 دانلود رمان آتش عشق من |  گيسوي پاييز کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

epub دانلود رمان آتش عشق من |  گيسوي پاييز کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

android دانلود رمان آتش عشق من |  گيسوي پاييز کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

21 دانلود رمان آتش عشق من |  گيسوي پاييز کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قسمتی از متن رمان :

چشمامو باز نکرده درد تو تنم پیچید. دلم، کمرم، سرم، چشمام، پاهام حتی دستهام.
به قدری که از شدت درد اخمام رفت تو هم و ناله ای کردم. اونقدر کم جون که بیشتر شبیه صدای کسی بود که از ته چاه حرف می زنه. ولی همون ناله باعث شد دستی به حالت نوازش روی سرم حرکت کنه.
می خواستم چشمامو باز کنم اما یه چیزی باعث می شد نتونم راحت این کار رو انجام بدم . انگار پایین پلکام چوب کبریت گذاشتن که کامل باز نشه. با این حال به همون اندازه که تونستم چشمامو باز کنم اکتفا کردم.
اولین چیزی که دیدم چشمای سرخ از گریه ی مامان بود.
به زور لبخندی زد.
مامان _ بالاخره چشماتو باز کردی عزیزم؟
چقدر صداش بغض داشت!!! لباش از زور بغضی که تو گلوش بود می لرزید. اما همچنان لبخندش رو حفظ می کرد .
به زحمت لبامو حرکت دادم.
من _ ما..ما..ن.آ..ب
مامان _ باشه عزیزم. صبر کن دکترت رو صدا کنم. اگه اجازه داد بهت آب می دم.
و رفت بیرون تا دکتر رو صدا کنه.
تازه یادم افتاد چه اتفاقی برام افتاده.
تازه یاد نوازشای پیام افتادم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبسایت کتاب من، از قالب جدید خود رونمایی کرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 976
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 344
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 202
  • بازدید امروز : 861
  • باردید دیروز : 417
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,211
  • بازدید ماه : 6,211
  • بازدید سال : 359,179
  • بازدید کلی : 4,143,979